Baročno komorno skupino Musica Nucis sestavljajo sopranistka Marjetka Luznik in flavtistka Doris Kodelja – obe pedagoginji na Glasbeni šoli Nova Gorica ter violinistka Tina Grego in čembalistka-umetniška vodja Eva Dolinšek. Številnim koncertom so glasbenice na začetku marca dodale nastop v Coroninijevem dvorcu v okviru cikla Zvoki mladosti, ki ga prireja Glasbena šola Nova Gorica.
Očitno je, da glasbenice navdušuje muziciranje v zasedbi, ki ohranja in oživlja baročno glasbo. Posebno jih veseli odkrivanje manj znanih skladateljev. Žensko pero je bilo skozi zgodovino večkrat pozabljeno. Da skladateljice niso znane kot skladatelji je treba pripisati predvsem vlogi ženske v družbi, ki ni spodbujala njenega ustvarjanja, saj je morala biti žena in mati. Zato so se odločile, da na koncertu, ki je potekal na večer pred dnevom žena, opozoriti na izjemno bogastvo, ki so ga ustvarile baročne skladateljice iz Nemčije, Francije in Italije. Tako so program sestavljale na koncertih redko slišane skladbe.
V prefinjeno podanih skladbah iz 17. stoletja so se glasbenice izrazile kot občutljive umetnice, ki polagajo v svoje izvedbe veliko izraza, da glasba zazveni kot bi bila odeta v rahle plasti čustvenih odtenkov. Vsaka izmed njih prispeva svoje znanje, zato pa je celotna zvočna slika razgibana in samosvoje – posebna. Želja po novih znanjih, ki jih spodbuja, da se redno udeležujejo specializiranih tečajev baročen glasbe, se je odražala v dobrih izvedbah, ki so stremele k slogovni in tehnični perfekciji. Eva Dolinšek, ki se že od časa svojega študija posveča tudi poglobljeno teoriji glasbenega baroka, je pripravila pregledno besedilo, v katerem je razkrila usode ženskih obrazov skritih za tistimi neznanimi imeni na programu. Musica Nucis slovi po svojih inovativnih programih in izrazito dobrih interpretacijah, kar je tudi tokrat pokazala.